Celebra bifă albastră, pentru proprietarii de afaceri: din ce mai face bani Facebook

de: Ozana Mazilu
22 09. 2023

Verificarea plătită a Meta pentru companii va costa aproape dublu față de costul pentru persoane fizice. Proprietarii de afaceri care se abonează primesc celebra bifă, o poziție mai înaltă în căutare și acces mai ușor la serviciul pentru clienți.

Serviciul de verificare plătit al Meta nu mai este doar pentru persoane fizice. Rețeaua de socializare își extinde serviciul de abonament la companii pe Facebook, Instagram și, în cele din urmă, WhatsApp, a anunțat Mark Zuckerberg în timpul evenimentului „Conversations” al companiei, conform Engadget.

Meta Verified a fost lansat pentru prima dată pentru Facebook și Instagram la începutul acestui an, dar nu a fost disponibil pentru cei cu conturi de afaceri. Acest lucru se schimbă acum, deși companiile vor plăti suplimentar pentru serviciu în comparație cu toți ceilalți.

Facebook face bani din orice

Astfel, verificarea pentru un singur cont (fie pe Facebook, fie pe Instagram) va costa 27,99 USD/lună pentru înscrieri pe mobil sau 21,99 USD dacă achiziția se face prin web. Proprietarii de afaceri care se înscriu pe web pot include, de asemenea, o verificare Instagram și Facebook pentru 34,99 USD/lună. Este mult mai mult decât costurile Meta Verified de 12-15 USD/lună în prezent pentru persoane fizice, dar Meta calculează probabil că proprietarii de afaceri vor fi mai dispuși să plătească pentru beneficiile suplimentare.

Meta Verified are unele asemănări cu X Premium al lui Elon Musk. Oferă abonaților o bifă și o poziție mai înaltă în rezultatele căutării, precum și o direcție rapidă către canalele de asistență pentru clienți și protecție „proactivă” împotriva uzurpării identității. De asemenea, compania intenționează să includă „afaceri metaverificate” în recomandările sale în aplicație de pe Facebook și Instagram.

Când Meta Verified se va lansa pentru WhatsApp, aceasta va include câteva beneficii suplimentare, cum ar fi suportul pe mai multe dispozitive pentru chat-urile clienților și capacitatea de a crea o pagină de afaceri care va apărea în rezultatele căutării bazate pe web. Meta nu a spus deocamdată cât de mult va costa acest serviciu pentru companii, pe WhatsApp.